Tvättar för fulla muggar...

Ärligt talat så skippar jag städningen idag, tar det imorn istället, har så mycket tvätt så det får räcka med det, kom på att alla Hannes arbetskläder ligger utspridda i en garderob och har gjort det i flera månader, han använder dom inte så ofta så han tror inte att dom behöver tvättas så dom ska in i maskinen, sen packar jag ner dom i en kartong, tror inte han kommer sakna dom....

Noel sover nu iaf en stund till säkert så ja kan springa ner i tvättstugan, gud vad jag behöver en bärsele, ska nog köpa mig en på tisdag om det finns nån billig,
Ingen som säljer en??

Sen när jag inte behöver springa ner till tvättstugan så fundera ja på en promenad, kanske behöver handla nåt till middagen oxå, har inte ens planerat vad vi ska äta, igår blev det ugnsstekt falukorv med färska tomater o hemmagjort potatismos *mums*

Nä nu måste vi börja skriva matlistor för veckorna, allt blir smidigare då fast känner jag mig själv rätt så blir det nog när vi flyttat:P

Nä samla ihop kläderna och rusa ner då....
Får se vad som händer idag, vill faktiskt göra nåt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar