Lördag

Idag har varit en lång dag...
Först imorse va det bara att gå upp och käka frulle sen kom Lena så åkte vi upp till Rita för en fika och massa prat =) Sen förbi Lena och spana in fölet och sen hemåt... Var hemma ett tag, Noel va gnällig som bara den och sen kom Hannes, sen knata jag bort till Pernilla en sväng, blev helt förtjust i deras hund...
Fick med mig hur mycke bebiskläder som helst =) Så grabben lär ju inte vara utan kläder iaf...

Nu är jag hemma och har sorterat allt efter stl så jag vet vart jag har allt =)
Nu slappar jag framför dumburken, gubben ser på film sen blir det sängen iaf...


Är så godissugen men jag överlever nog ;)

Imorn kommer svärmor/farmor och hämtar Noel, sen ska gubben och jag röja på vinden och slänga en massa onödigt skit som vi inte behöver så ska vi försöka packa lite kartonger med medans lilla huliganen är hos farmor sen efter det är vi nog helt döda så då blir det nog sängen...

Gud vad våran lilla klimp är bortskämd =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar