Promenad dax

Ska ut på promenad om ett tag med syster yster, se om lilleman vill somna då för nu vill han definitivt inte somna...

Nu märks det hur mycket han har växt för han når upp till babygymmet så han kan slå på dom olika sakerna, varje gång han får in en fullträff så spelas det upp ljud =) Han är verkligen skitsöt när han går loss med armarna haha

Nä om man skulle ta o byta om, ska även slänga på Noel varmare kläder

Har nu gjort klart enhet 7, inte världens lättaste med en gnällig unge men det gick!

1 kommentarer:

Tessan sa...

Härligt att du kan ta med han till skolan:) Haha den parfymen sålde jag direkt för den luktade inte gott ;p Mitt ex hade dåligt luktsinne tyckte jag så när det tog slut åkte den upp på blocket direkt, haha =) Jag jobbar igen, jag orkade inte med att plugga vidare.. usch det tar på krafterna att studera! kram

Skicka en kommentar