Söndag...

Har visst glömt bort eller rättare sagt inte haft tid och blogga den här veckan, har varit mycket i skolan...

Exakt om en vecka har vi flyttat till stan av alla ställen, känner ett pirr i magen över det och tankspridd eftersom jag aldrig bott i stan och knappt hittar nånstans haha :P

Noel växer så det knakar nu, han kan nästan ha alla kläder i stl 62 och det är inte långt kvar tills han är 3 månader, det går nästan för fort, vips så har han börjat gå,prata och sen sitter man där hemma och är orolig över att han kör moppe... Okej kanske inte så fort men det känns nästan som det :S

Den här veckan som kommer nu så har jag höstlov, ska försöka packa ner dom sista smågrejerna, inte alls mycket kvar förutom det vi behöver...
Verkar som vi får nyckeln nu iaf så jag och mamma kan köra in en massa saker, får även hjälp av svärmor <3>

Längtar till första natten allt är så pirrigt då på nåt sätt, om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog att packa upp så mycket som möjligt direkt haha

Vi har förresten köpt en ny dator och idag sattes den ihop, gubben håller på och grejar med operativ systemet just nu, sen får jag ha den bärbara datorn för mig själv =)

Nä ska snart kolla på film så datorn får vila för natten!

Älskar mina fina grabbar <3


0 kommentarer:

Skicka en kommentar