Tvätt och städdag

Idag får det bli en tvätt och städdag, har hur mycket tvätt som helst, två mattor, sängkläder, våra kläder skulle vilja tvätta gardinerna innan flytten, fast kanske hinner det ändå...

Maskin nr 2 är igång nu iaf, grabbarna ligger och sover så det är lugnt och skönt här en liten stund iaf =)

Har iaf fått besked från csn så nu får jag utbetalning i december så allt stämmer, och sen får jag tilläggsbidrag eftersom jag har lilla Noel, plus att dom betalar ut tilläggsbidrag från augusti så det får jag i veckan =)

Tror våran stackars datakabel börjar haverera igen, lampan lyser inte fast kabeln sitter i så jag börjar bli orolig....

Har äntligen tagit mig tid och börjat läsa min bok jag fick när jag fyllde år (2 september) den är hur spännande som helst och lika bra som alla andra hennes böcker... Synd bara att filmatiseringen var skit och dubbat.

Nä om man skulle väcka den stora grabben så vi får i oss lite frukostm så jag kan slita ur sängkläderna med haha

0 kommentarer:

Skicka en kommentar