Huslig som attan...

Nu är jag väldans huslig av mig, har en kladdkaka i ugnen, precis skalat potatis till middagen, falukorv på upting och snart ska kladdkakan ut...
Bäst gubben kommer hemåt snart så jag kan fixa färdigt middagen, potatismos med falukorv i ugn blir det idag...

Gud vad jag dagdrömmer om ullared, sitter och planerar allt i huvet som jag behöver och ska köpa, längtar lika mycket dit som till julafton =)

Ska bli mysigt att vi ska fira jul som en egen liten familj, för det är vi ju nu... Känns fortfarande konstigt att säga så :P
Ska se om jag kan hitta nån tomtedräkt med luva åt lilleman =)

Noel sover inte allför bra nu, leker en stund och så somnar han, gnäller lite, leker o så somnar han... Tur man inte har massvis att göra ändå :P

Igår var jag hos barnmorskan iaf, vi besluta att sätta in en spiral, fy fan vilken jävla smärta rent ut sagt! Tänker aldrig mer sätta in en spiral, allt skitsnack om att det inte gör ont och speciellt inte efter man fött barn kan slänga sig i väggen rent ut sagt...
Hade så förbaskat ont under hela insättningen och svimmade nästan, tappade färgen och blev helt yr i skallen och ville bara dö....
Så en sån rekommenderar jag inte!
Men nu får den sitta där i 5 år och skulle den ramla ut eller försvinna så blir det ingen ny, betalar hellre dyra kondomer....


Nä dags att kolla till kladdkakan...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar