Halli hallå

Det var ju några månader sen sist, känner att det kanske är dags att skriva nåt nu :P

Nu är det inte många dagar kvar tills jag tar min examen, måste ju få skryta lite om hur bra jag är =)
Dom här 1,5 åren har gått så himla fort och man slutar ju skolan med en liten klump i magen... Vad kommer hända nu? Kommer jag hitta just det där jobbet som skulle passa mig, lite såna tankar har jag och givetvis undrar jag hur framtiden kommer se ut med jobb, dagis och allt som hör därtill...

Redan den 31/5 ska jag på intro på sommarjobbet iaf =)

Lillfisen började att åla sig framåt idag, han fick upp en jädra fart när han hade hållt på ett tag :P *stolt*

Nä ska nog slänga mig framför tvn nu och bara slappa, det här vädret var ju ingen höjdare så vi har hållt oss inne och lekt idag...

Natti natti

0 kommentarer:

Skicka en kommentar