Sådär ja

Det där löftet om att blogga oftare försvann nånstans på vägen, ska bättra mig, verkligen!

Nu börjar vi bli friska iaf här hemma i sjukstugan, ja o noel käkar penicillin och har några dagar kvar bara =)
Men lillfisen är pigg som aldrig förr *lycka*

I lördags hade vi namngivningsceremoni för Noel, den där ungen är så bortskämd med presenter så jag vet inte vad, han är omgiven av såna fina människor som verkligen bryr sig om honom *kärlek*

Idag blev det en liten snabbsväng på stan, skulle ut på promenad med vagnen tänkte ja så det blev en tur dit, shoppade en vårjacka till lillgrabben och så fick han ett par barbapapa skor av Josse, tack!

Köpte en present till mamma som fyller på söndag oxå, slog in den förut och så blev jag så sugen på att pyssla, så jag ska nog scrapa ihop ett grattis-kort till henne =)

Nä gubben har slocknat i soffan så jag ska väl överta tv-kontrollen innan klockan springer iväg

Natti natti

2 kommentarer:

Tessan sa...

Tack så mycket=) Nä alla verkar rymma från blacka nu ;p jag jobbar ju på flera olika ställen så det är mycket blandat.. säg vilket du tänker på istället?;) haha. kram

Sara sa...

Haha ja tänkte på alla dina jobb :P Vad heter alla ställen alltså... Haha Kram

Skicka en kommentar