Usch

Såhär mycket har jag nog inte bloggat på länge...

Känner mig irriterad, sviken och ja känner nog det mesta just nu...
Vilken tur jag har som har Emil som kunde komma hit med cigg och på lite fika när fisen sov och jag var utan cigg och inte kunde ta mig nånstans.

Gubben är hemma närsomhelst =) Han behövde inte jobba över så snart blir det middag och sen blir det vila för min del, har förbaskat ont i huvet =(

Får se vad som händer imorn, Linda o Flisan skulle komma hit =) Kanske kan bege oss till pulka backen en sväng

Nä dags att börja med maten

2 kommentarer:

pysseliten sa...

du får höra av dig . Vad du vill ha för ord så får vi ses om mannen hinner att fixa :)
Du är från stan ser jag så då är det ju nära till mig .

Lillsnörpa sa...

Vilka underbara ögon Noel har!

Skicka en kommentar