Helt slut...

Idag fick jag sova nästan till 7 iaf, kände mig utvilad när jag vakna och Noel var pigg och glad =)

Vi myste lite i sängen, sen blev det dusch för mig och bad för honom sen traskade vi till maxi, va riktigt skönt, på vägen dit slog det mig att jag behövde skor, så det blev en vända till Skopunkten, vi skulle egentligen bara handla blöjor :P
Så dom här skorna blev det till oss =)



Sen hitta jag supercoola linnen till Noel, orkar inte fota och hittar givetvis ingen bild på dom :P

Sen traskade vi hemåt, det slank givetvis ner lite annat skoj, b la en "sandlådehink" Noel var helnöjd över att få sitta och slå på den, dock inte lika intresserad av att leka i sanden, utan han försökte bara äta sanden :P
Vi promenerade lite till på eftermiddagen, hämtade ut paketet från Go´boken, det gjorde honom superglad, vad kan vara bättre än böcker som prasslar...

Nu sover min lilla snutt, jag är så himla rastlös, skulle vilja ta en power walk, dock har ja inte en aning om vart våra mp3 tagit vägen, känns ju inte så lockande att gå ensam utan musik så vi skippar nog det...

Nä ska ta mig ett bloss och synda med lite coca-cola hihihi

0 kommentarer:

Skicka en kommentar